برجراف عن السياحة

برجراف عن السياحة

زوارنا الكرام ننشر لكم حصريا على كلام نيوز

برجراف عن السياحة

نقدم لكم برجراف عن السياحة, برجراف عن السياحة بالانجليزي, برجراف عن السياحة 2020, مقال قصير عن السياحة, برجراف عن السياحه, برجراف عن السياحة باللغة الانجليزية على كلام نيوز. klamnews.com

برجراف عن السياحة بالانجليزي 2020.

برجراف عن السياحة
برجراف عن السياحة

برجراف عن السياحة, برجراف عن السياحة بالانجليزي, برجراف عن السياحة 2020, مقال قصير عن السياحة, برجراف عن السياحه, برجراف عن السياحة باللغة الانجليزية.

السياحة: Tourism

Tourism is travel for the purpose of entertainment, medicine or discovery, and tourism includes the provision of travel related services. A tourist is a person who is moving for the purpose of tourism for a distance of at least eighty kilometers from his home. According to the definition of the World Tourism Organization.

برجراف عن السياحة
برجراف عن السياحة

أنواع السياحة: Types of tourism

There are many different branches of tourism, including: Ecotourism, where the tourist visits the beautiful natural areas of the country and preserves these places in an environmentally friendly way. There are adventure tourism that includes doing some adventures such as rock climbing or surfing.

هناك العديد من الفروع المختلفة للسياحة  ومنها : السياحة البيئية حيث يقوم السائح  بزيارة المناطق الطبيعي الجميلة في البلاد والحفاظ على هذا الاماكن بطريقة صديقة للبيئة، وهناك سياحة المغامرات وتشمل القيام ببعض المغامرات مثل تسلق الصخور أو ركوب الأمواج.