تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي 2021 مكتوب وجاهز مترجم

تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي 2021 مكتوب وجاهز مترجم


تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي 2021 مكتوب وجاهز مترجم

نقدم لكم تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي 2021 مكتوب وجاهز مترجم على كلام نيوز

تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي

تعبير عن نفسي وهواياتي بالانجليزي

My name is Sarah, I am 14 years old and I live with my family in Riyadh. I love my family very much and no one comes in this world without the support of his family and friends. In fact, all you will be is because of your family. My father is a respected businessman.

My mom is a doctor. They both love their job. I have learned from my parents the value of time, honesty, hard work and commitment to purpose. We are three brothers and sisters. Being the firstborn I am responsible for my brothers and sisters. I guide and take care of my other siblings, and we are all in the same school.

Reading is my passion. I am a good and keen reader of novels and history books as I have a keen interest in Indian history, Egyptian history and classical architecture. I love reading books that refer to the rich history, Indian civilization and ancient Egyptian civilization. At one point in my childhood, I would listen to stories from my grandmother, and this had a long-lasting effect on me.

These are the things that express me. Although no one can be described in a number of sentences. I think you are meant to live life with a passion for doing good for your brothers. With this goal in mind, I always desire to serve my people in any capacity possible.

التعبير بالعربي

اسمي سارة عمري 14 سنة وأنا اعيش مع عائلتي في الرياض وانا احب عائلتي كثيرا ولا أحد يأتي في هذا العالم دون دعم عائلته واصدقاءه. في الواقع، كل ما ستكون عليه هو بسبب عائلتك. والدي رجل أعمال محترم.

أمي هي طبيبة. كلاهما يحب وظيفته لقد تعلمت من والديّ قيمة الوقت والصدق والعمل الجاد والالتزام بالهدف. نحن ثلاثة إخوة وأخوات. لكوني البكر فأنا مسؤول عن إخوتي وأخواتي. أعمل في توجيه ورعاية أشقائي الآخرين، وكلنا في نفس المدرسة.

القراءة هي شغفي. أنا قارئة جيدة حريص للروايات وكتب التاريخ حيث لدي اهتمام كبير بالتاريخ الهندي والتاريخ المصري والعمارة الكلاسيكية. أحب قراءة الكتب التي تشير إلى التاريخ الغني والحضارة الهندية والحضارة المصرية القديمة. في فترة ما في طفولتي، كنت أستمع إلى قصص من جدتي، وكان لهذا تأثير طويل الأمد علي.

هذه هي الأشياء التي تعبر عني. على الرغم من أنه لا يمكن وصف أحد في عدد من الجمل. أعتقد أن من المفترض أن تعيش الحياة بشغف لفعل الخير لإخوانك. مع وضع هذا الهدف في الاعتبار، وأنا أرغب دائمًا في خدمة شعبي بأي صفة ممكنة.

اقرأ أيضا:

عن الكاتب

Amr

كاتب محتوى وأحب كل ما هو هادف ومفيد، وعندي يقين ان السعي للرزق والعمل دائما ما يأتي بكل خير.